.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


بهره وری بیشتر را با چاپگر HP LaserJet P2035 فعال کنید. اسنادی با ظاهری حرفه ای ، سیاه و سفید را با سرعت چاپ بالا تا 30 ppm در یک طراحی آسان برای استفاده و همه با قیمت مناسب تهیه کنید.
با این HP LaserJet سیاه و سفید بهره وری را افزایش دهید و ارزش بالایی کسب کنید.

از سرعت چاپ سریع تا 30 ppm لذت ببرید و با استفاده از فناوری Instant-on یک صفحه اول سریع را از حالت کم مصرف خارج کنید.
با این چاپگر جمع و جور راحت به نتایج چشمگیر و با کیفیت حرفه ای برسید.

به لطف HP FastRes 1200 که کیفیت خروجی م 1200ثر 1200 dpi را فراهم می کند ، اسناد با کیفیت حرفه ای را با متن واضح و تصاویر واضح چاپ کنید.
تنظیم ، استفاده و نگهداری بسیار آسان است.

هوش تعاملی تعبیه شده در کارتریج چاپ HP اصلی ، کیفیت چاپ را بهینه می کند و در صورت کمبود هشدارها ، هشدارهایی را فراهم می کند و مدیریت را ساده می کند.
به سختی متوجه خواهید شد که آنجاست

با تنظیم این حالت در حالت بی صدا ، این چاپگر لیزری کوچک باعث پرت شدن حواس شما نمی شود. بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خود ، چاپهایی با ظاهری خارق العاده از جمله کارتها و فرمهایی با اندازه نسخه دریافت می کنید.

مشخصات پرینتر تک کاره HP LaserJet P2035

سرعت چاپ سیاه (ISO ، A4)

حداکثر 30 ppm

صفحه اول سیاه (A4 ، آماده)

به سرعت 8.0 ثانیه

چرخه وظیفه (ماهانه ، A4)

حداکثر 25000 صفحه

میزان توصیه شده ماهانه

500 تا 2500

فناوری چاپ

لیزر

کیفیت چاپ سیاه (بهترین)

حداکثر 600 x 600 dpi (خروجی موثر 1200 dpi با HP FastRes 1200)

نمایش دادن

هیچ یک

قابلیت HP ePrint

نه

اتصال ، استاندارد

Hi-Speed ​​USB 2.0 ، موازی سازگار با IEEE 1284

شبکه آماده است

اختیاری

سیستم عامل های سازگار

ویندوز 10 (برای اطلاعات بیشتر به http://support.hp.com/us-en/document/c04658195 مراجعه کنید) ، ویندوز 8 از طریق HP Universal Print Driver (برای اطلاعات بیشتر به http: //h20000.www2.hp مراجعه کنید) ویندوز 7 آماده است Windows Server 2003؛ Mac OS X v10.3.9، v10.4، v10.5، v10.6، Linux (به http://www.hplip.net مراجعه کنید) ، UNIX

حافظه
16 مگابایت

حداکثر حافظه
16 مگابایت

حافظه داخلی
هیچ

ورودی کار با کاغذ ، استاندارد
سینی ورودی 250 برگ ، سینی چند منظوره 50 برگ

خروجی دست زدن به کاغذ ، استاندارد
سطل خروجی 150 برگ

کار با خروجی تمام شد
دوبلکس کردن دستی ، خوراک دستی ، ورقه ورقه ، مسیر کاغذ مستقیم

اندازه رسانه پشتیبانی می شود
سینی 1: پاکت های A4 ، A5 ، A6 ، B5 (C5 ، B5 ، DL) ؛ سینی 2: A4 ، A5 ، A6

اندازه رسانه ، سفارشی
سینی 1: 76 12 127 تا 216 35 356 میلی متر سینی 2: 105 14 148 تا 216 35 356 میلی متر

انواع رسانه ها
کاغذ (باند ، سبک ، سنگین ، ساده ، بازیافتی ، خشن) ، پاکت نامه ، برچسب ، کارتن ، شفافیت ، محیط سنگین

محدوده دمای عملیاتی
15 تا 32.5 درجه سانتیگراد

محدوده رطوبت عملیاتی توصیه شده
30 تا 70٪ RH

حداقل ابعاد (W x D x H)
365 36 368 26 268 میلی متر

حداکثر ابعاد (W x D x H)
365 67 677 26 268 میلی متر

وزن
10 کیلوگرم

 

 

منبع : media.flixcar.com

 


:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : سه شنبه 25 آذر 1399
.

 

سری vivo X60 اولین گوشی با پردازنده 5 نانومتری Exynos 1080 خواهد بود. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که باید انتظار اعلامیه در این ماه را داشته باشیم و اکنون ایستگاه گفتگوی دیجیتال leakster معتبر ادعا می کند که تاریخ 28 دسامبر خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است که این گوشی از یک صفحه نمایش 120 هرتزی ساخت سامسونگ با یک سوراخ سوراخ دار در مرکز دوربین سلفی برخوردار خواهد بود.

به نظر می رسد vivo فقط از این گوشی ها رونمایی می کند اما چند روز بعد آنها را به بازار عرضه می کند. سری قبلی ، سری vivo X50 در ماه جولای معرفی شد ، اما چند ماه طول کشید تا قدرتمندترین vivo X50 Pro + در خارج از چین ظاهر شود.

یک درز قبلی به ما گفت که صفحه پشتی مشابه نمونه قبلی با یک جزیره دوربین مستطیل و سه یا چهار تیرانداز خواهد بود ، در حالی که در داخل هر چیزی کمتر از 33 وات شارژ سریع ، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی تعجب آور خواهد بود.

 

 

منبع :gsmarena.com



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : چهار شنبه 19 آذر 1399
.

 

چاپ HP LaserJet Pro MFP M31w با استفاده از فناوری لیزر چاپ می کند که "تونر" پودر شده را بر روی غلتک برداشته و با گرما به کاغذ می بخشد. همانطور که انتظار ما از چاپگر لیزری است ، متن سیاه و سفید را با کیفیت عالی چاپ می کند. چاپ متن بسیار سریع انجام شد و هر صفحه 15 صفحه بود و هزینه آن برای هر صفحه 5.4 سنت بود. این گرافیک های سیاه و سفید را با برخی نقایص آشکار چاپ می کند ، اما برای استفاده معمولی ، با 7..۵ صفحه در دقیقه ، با هزینه ۱۱.۱ سنت در هر صفحه ، تأیید است. ظرفیت سینی اصلی کاغذ 150 برگ ، اندازه معمولی است.

اسکن و کپی کردن عملکرد اسکن بسیار خوب بود ، مناسب برای اسکن برای اهداف عمومی. این می تواند یک منطقه را تا 11.7 8. 8.5 اینچ (اندازه نامه) اسکن یا کپی کند. عملکرد کپی بسیار خوب بود ، مناسب برای بیشتر اهداف. شامل نرم افزار OCR (شناسایی نوری کاراکتر) ، برای ویرایش اسناد اسکن شده در برنامه پردازنده کلمات ، مفید است.کنترل و نمایش. چاپگر دارای یک صفحه نمایش کوچک 0.8 اینچی فقط متنی است.

اتصال و شبکه سازی. می توانید مستقیماً با کابل USB به یک رایانه شخصی یا بی سیم با WiFi به روتر شبکه خود متصل شوید. یک ویژگی اتصال خودکار WiFi وجود دارد که اتصال به روتر بی سیم شما را آسان می کند. Apple AirPrint و Google Cloud Print برای چاپ بی سیم از تلفن های هوشمند ، رایانه های لوحی و رایانه های شخصی ساخته شده اند. توجه: Google قصد دارد Cloud Print را در پایان سال 2020 خاموش کند. همچنین می توانید برنامه HP را در تلفن یا رایانه لوحی هوشمند خود نصب کنید ، به عنوان گزینه دیگری برای چاپ از طریق شبکه WiFi. همچنین می توانید با ارسال مستقیم ایمیل به این چاپگر ، از راه دور یک ایمیل را چاپ کنید.

هزینه مالکیت و متناسب بودن هنگامی که این بخش آخرین بار به روز شد ، قیمت خرید چاپگر حدود 130 دلار بود که برای یک چاپگر لیزری سیاه و سفید ارزان قیمت تمام شد. چاپ از تونر استفاده می کند. با گذشت زمان ، هنگام چاپ ، هزینه ها اضافه می شود. این چاپگر از یک کارتریج استفاده می کند. کارتریج تونر HP مورد استفاده در آزمایش 48A بود. در آن زمان قیمت آن 50 دلار بود. ما تخمین می زنیم که کارتریج تونر مدت زمان فوق العاده طولانی - حدود 15 ماه - به دنبال یک برنامه چاپ معمول داشته باشد.


نرم افزار. مجموعه نرم افزارهای همراه چاپگر ممکن است شامل موارد زیر باشد: درایور چاپگر ، برنامه های چاپگر ، کتابچه راهنمای کاربر الکترونیکی ، (و برای همه موارد در همه :) برنامه های اسکن ، نمابر و OCR. این موارد در رایانه شخصی شما نصب می شوند. همه مدل ها با استفاده از آخرین نسخه درایور چاپگر و برنامه های پشتیبانی از چاپگر موجود در زمان آزمایش ، با رایانه Windows 10 ارزیابی می شوند. نسخه نرم افزار 26.106.1.6932 بود.

درباره تونر کارتریج ، نرم افزار و نرم افزار. نتایج آزمون ما فقط برای کارتریج تونر مارک HP معتبر است و نسخه های نرم افزار و سیستم عامل آن نشان داده شده است. اگر نرم افزار یا میان افزار چاپگر شما با آنهایی که نشان داده شده تفاوت دارند ، نسخه قدیمی تر یا جدیدتری از این نسخه را دارید. تولیدکنندگان ممکن است برای بهبود عملکرد ، رفع اشکال یا افزودن ویژگی ها ، به طور دوره ای سیستم عامل چاپگر را ارتقا دهند. به روزرسانی های میان افزار از طریق شبکه بی سیم یا بی سیم (در صورت توانایی اینترنت) مستقیماً در چاپگر شما قابل بارگیری است. با (1) اجرای برنامه به روزرسانی چاپگر HP که روی رایانه نصب شده است یا (2) با دسترسی به بخش "تنظیمات" از فهرست چاپگر و رفتن به سیستم عامل ، می توانید نسخه سیستم عامل چاپگر خود را بررسی کنید یا به جدیدترین سیستم عامل خود ارتقا دهید.

HP LaserJet Pro MFP M31w یک چاپگر لیزری تک در همه با عملکردهای اسکن و کپی است. با ویندوز ، macOS و Linux کار می کند. ظرفیت سینی اصلی کاغذ 150 برگ ، اندازه معمولی است. این می تواند کاغذ با وزن کمی سنگین تر از اوراق قرضه معمولی ، اما کمتر از آنچه بسیاری از چاپگرها می توانند قبول کنند. چاپگر دارای یک صفحه نمایش کوچک 0.8 اینچی فقط متنی است. می توانید مستقیماً با کابل USB به یک رایانه شخصی یا بی سیم با WiFi به روتر شبکه خود متصل شوید. هنگام نصب برای استفاده ، HP LaserJet Pro MFP M31w به فضایی نیاز دارد که ابعاد 7.5 اینچ ، عرض 14.5 اینچ و عمق 16 اینچ و وزن آن 12.3 پوند باشد.


ویژگی ها و مشخصات HP LaserJet Pro MFP M31w

امکانات
چاپ خودکار دوبلکس

نه
فیدر خودکار اسناد

نه
اسکن خودکار دوبلکس

نه
فکس داخلی

نه
کارتریج های رنگی فردی
NA

سیستم مخزن جوهر قابل تعویض
نه

طراحی مسطح برای اسکن و کپی کردن
آره

در صورت خالی بودن رنگ می تواند چاپ کند
نه

برای جوهر عکس سیاه را عوض کنید
NA

عکس های بدون حاشیه
NA

نوع محصول
چاپگر چند منظوره سیاه و سفید دفتر کوچک

روش چاپ
لیزر

ظرفیت ورق استاندارد
150

سیستم عامل
ویندوز ، macOS ، لینوکس

اتصالات

WiFi اتصال خودکار
آره

ارتباط مستقیم به کمک وای - فای
آره

PictBridge
نه

 

منبع : consumerreports.org

 


:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : یک شنبه 16 آذر 1399
.

 


کوالکام اوایل این هفته چیپست پرچمدار جدید خود را با نام Snapdragon 888 معرفی کرد . ما انتظار داشتیم که یک پلتفرم میان رده بالا نیز روی صحنه رود ، اما شرکت سان دیگو چیز دیگری برای اشتراک در مورد یک سگ برتر سری 700 جدید نداشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در Weibo ، چیپست جدید در Q1 2021 معرفی می شود و تقریباً بلافاصله عرضه می شود.


 


انتظار می رود چیپست جدید سری 7 توسط کوالکام رقیب اصلی 5 نانومتری Exynos 1080 با مودم 5G یکپارچه و پلتفرم MT6893 توسط Mediatek باشد - یک میان رده فوقانی 6 نانومتری که هنوز اعلام نشده است .

تاکنون ما در مورد Snapdragon 7xx جدید به غیر از شماره مدل SM7350 و نام رمز Cedros که به نام جزیره ای در سواحل مکزیک (و نسبتاً نزدیک به سن دیگو ، مقر اصلی کوالکام) نامگذاری شده است ، تقریباً چیزی درباره آن نمی دانیم.

نمونه اولیه این پلتفرم در AnTuTu بیش از 530،000 امتیاز کسب کرد ، به این معنی که عملکردی بهتر از SD765G خواهد داشت اما همچنان یک قدم نسبت به گل سرسبد سال گذشته SD865 که در همان پلت فرم معیار به راحتی به بیش از 600،000 رسید ، خواهد بود.

 

منبع : gsmarena.com

 

 


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : پنج شنبه 13 آذر 1399
.

 

Vivo با سکوت Y1s ، جدیدترین تلفن هوشمند ارزان قیمت این شرکت در سری Y را در بازار آفلاین راه اندازی کرده است. این تلفن به صورت اختصاصی تلفن هوشمند جیو به بازار عرضه می شود بنابراین مزایای زیادی برای کاربران جیو دارد. این گوشی از یک نمایشگر 6.22 اینچی Helo FullView HD + با نسبت 88.3٪ نسبت صفحه به بدنه ، مجهز به MediaTek Helio P35 SoC با 2 گیگابایت رم ، یک دوربین 13 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی با قابلیت باز کردن قفل صورت مجهز شده است. این گوشی در قسمت پشتی خود از سطح گرادیان برخوردار است و یک باتری 4030 میلی آمپری را در خود جای داده است


مشخصات Vivo Y1s

صفحه نمایش: صفحه نمایش 6.22 اینچی (1520 × 720 پیکسل) HD + نمایشگر Halo FullView
SoC: پردازنده Octa-Core MediaTek Helio P35 12nm (پردازنده ARM Cortex A53) با پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320
RAM: 2 گیگابایت
ROM: 32 گیگابایت ، حافظه قابل ارتقا تا 256 گیگابایت با microSD
سیستم عامل: اندروید 10 با سیستم عامل Funtouch 10.5
دوربین ها: عقب - 13 مگاپیکسل با دیافراگم f / 2.2
جلو - 5 مگاپیکسل با دیافراگم f / 1.8
دو سیم کارته
جک صوتی 3.5 میلی متری ، رادیو FM
ابعاد: 155.11 × 75.09 × 8.28 میلی متر وزن: 161 گرم
اتصال: 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 b / g / n ، بلوتوث 5.0 ، GPS / GLONASS ، درگاه میکرو USB
باتری: 4030 میلی آمپر ساعت


Vivo Y1s در رنگ های سیاه زیتونی و آبی شفق قطبی ارائه می شود و قیمت آن روپیه است. 7990 و از فروشگاه های آفلاین در دسترس است ، به گفته خرده فروش Mahesh Telecom مستقر در بمبئی. از آنجا که تلفن اختصاصی Jio است ، با Rs همراه است. 4550 مزایای ارزشمند برای مشتریان جیو ، اشتراک 90 روزه شمارو و همچنین تعویض یکبار مصرف صفحه با پشتیبانی OneAssist.

 

منبع : fonearena.com



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : یک شنبه 9 آذر 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی