.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 
 
 
دو روز پس از آنکه خبر مربوط به مشکلات آپدیت اندروید 11 در شیائومی می ای 3 (Xiaomi Mi A3) را منتشر کردیم، کمپانی چینی بیانیه‌ای رسمی و بسیار کوتاه در این خصوص منتشر کرده و وعده حل مشکلات پیش آمده را داده است.
 
آپدیت اندروید 11 چند روز پیش به صورت کاملاً غیرمنتظره و بدون اطلاع قبلی بر روی شماری از گوشی‌های شیائومی می ای 3 در دسترس قرار گرفت و کاربران از همه جا بی‌خبر نیز اقدام به دریافت و نصب آن کردند. غافل از اینکه به‌روزرسانی ارائه شده، ناقص بوده و دارای مشکلات عدیده‌ای است. در واقع، این آپدیت بیش از آنکه باعث بهبود عملکرد گوشی شود، در آن اخلال ایجاد کرده و در برخی موارد حتی به از کار افتادن کامل دستگاه یا در اصطلاح بریک شدن انجامیده است.
 
در چنین شرایطی کاربران انتظار داشتند شیائومی به سرعت وارد عمل شده و راه‌کاری برای این مشکل ارائه کند. اما این شرکت تنها به انتشار یک بیانیه چند خطی اشاره کرده که در ادامه آن را مطالعه می‌کنید:
 
این موضوع به اطلاع ما رسیده است که تعداد اندکی از کاربران می ای 3 در پی به‌روزرسانی اخیر اندروید 11 با مشکلاتی روبرو شده‌اند. عرضه این به‌روزرسانی در حال حاضر متوقف شده است و تیم‌های ما در حال بررسی و حل مشکل هستند. تجربه مشتری مهمترین اولویت ما است و از اتفاقات پیش آمده ناراحتیم. در ادامه اطلاع رسانی بیشتری در این خصوص خواهیم کرد.
 
همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در بیانیه فوق شیائومی نه به تاریخ عرضه مجدد به‌روزرسانی اندروید 11 برای می ای 3 اشاره‌ای کرده و نه تکلیف کاربران خسارت دیده را مشخص نموده است. کاربرانی که به شدت گلایه‌مند هستند و می‌گویند مراکز سرویس شیائومی برای تعمیر مادربورد گوشی از کار افتاده‌شان هزینه بسیار بالایی را طلب می‌کند.
 
به هر حال، این تنها واکنش شیائومی در قبال اتفاقات پیش آمده است و باید دید در ادامه چه راهی پیش پای کاربران خسارت دیده گذاشته خواهد شد.
 
 
 
منبع : digiro.ir
 
 


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : دو شنبه 15 دی 1399
.

 

 

 

 

 

 

 

چند سالی است که سری گوشی‌های ال جی استایلو (LG Stylo) توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند به دست آورده و خود را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر برای گوشی‌های خانواده نوت سامسونگ معرفی کنند. بارزترین مشخصه مشترک این دو سری، بهره‌مندی از قلم استایلوس است که در داخل بدنه تعبیه می‌شود. با وجود اینکه عرضه جانشین استایلو 6 تا به اینجای کار با تأخیر مواجه بوده و علاقه‌مندان را کمی شاکی کرده است، اما اطلاعاتی که اخیراً به بیرون درز کرده نشان از عرضه استایلو 7 در آینده‌ای نزدیک دارند. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

 

اطلاعات فاش شده از استایلو 7 شامل تصاویری رندر شده و باکیفیت از این محصول بوده و البته به برخی مشخصات سخت افزاری آن، از جمله ابعاد بدنه، اشاره دارد. بر این اساس، گوشی جدید ال جی دارای بدنه‌ای در ابعاد 170.4 در 77.2 در 8.8 میلی متر بوده و یک نمایشگر 6.8 اینچی خواهد داشت. دوربین سلفی این بار در داخل حفره صفحه نمایش تعبیه شده و دیگر خبری از بریدگی قطره‌ای شکل مانند آنچه در استایلو 6 دیده‌ایم، نخواهد بود.

 

منبعی که تصاویر استایلو 7 را منتشر کرده، ابعاد مذکور را متعلق به نسخه 5G این گوشی دانسته و به نظر می‌رسد نسخه 4G از لحاظ اندازه کمی متفاوت خواهد بود. متأسفانه هنوز هیچ جزئیاتی از سخت افزار داخلی ال جی استایلو 7 ارائه نشده و در مورد مشخصات دوربین هم وضعیت به همین منوال است. البته گفته شده که دوربین پشتی این گوشی سه‌گانه خواهد بود و این موضوع با شایعاتی که پیش از این در مورد به‌کارگیری دوربین چهارگانه منتشر شده بودند، در تناقض است.

 

با توجه به تصاویر رندر شده‌ای هم که امروز منتشر شده، می‌توان گفت ال جی استایلو 7 مجهز به اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه و همچنین پورت‌های USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. در حال حاضر، این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که از استایلو 7 در اختیار داریم، اما مطمئناً در روزها و هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی جدید منتشر خواهد شد. پس در روزهای اینده نیز پیگیر بخش اخبار دیجی رو باشید، چرا که تمام خبرهای استایلو 7 را پوشش خواهیم داد.

 

منبع : digiro.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : چهار شنبه 10 دی 1399
.

 

 

هواوی اوایل این ماه نسخه بتا HarmonyOS 2.0 نرم افزار را برای دستگاه های منتخب منتشر کرد و یک توسعه دهنده تصمیم گرفت کمی عمیق تر کند تا ببیند سیستم عامل جدید هواوی چیست. و همانطور که مشخص شد ، هنوز هم تقریباً اندروید-y است.

اول ، او یک برنامه ساده "Hello world" را برای محیط قدیمی تر Android 4.4 KitKat ایجاد کرد و این پیام مشابهی را در یک ماشین مجازی که نسخه جدید Android را اجرا می کند (سمت چپ) و یک ماشین مجازی با HarmonyOS 2.0 بتا (راست) ایجاد کرد . به نظر می رسد این یک موضوع تکراری با چیزهای دیگر است ، اما به جای "Android" ، در پیام ها "HarmonyOS" آمده است.

توسعه دهنده همچنین موفق شد پارتیشن سیستم را باز کند ، که فقط نظریه او را تأیید کرد - HarmonyOS بر اساس چارچوب Android است. حداقل فعلاً همینطور است.

طبق ارائه خود هواوی ، AOSP (پروژه منبع باز آندروید) به عنوان پایه ای برای آنچه HarmonyOS سعی در دستیابی به آن دارد ، عمل خواهد کرد. یعنی نسخه بتا 2.0 فعلی ممکن است مبتنی بر Android باشد ، اما در آینده ، به احتمال زیاد به چارچوب خود منتقل می شود.

 

منبع :gsmarena.com



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : شنبه 6 دی 1399
.

 

 
 
 
 
سامسونگ در اوایل سال جاری Galaxy A42 5G را معرفی کرد - ارزان ترین گوشی 5G تا به امروز و یکی از اولین گوشی های استفاده شده از چیپ ست جدید Snapdragon 750G. ما دستگاه را برای بررسی دریافت کردیم و در اینجا اولین برداشت های ما از Galaxy A42 5G قبل از تحویل آن به تیم بررسی است.
 
 
 
 
Galaxy A42 5G با خارج کردن از جعبه خرده فروشی خود ، حتی در صفحه نمایش 6.6 اینچی نیز در دست احساس راحتی می کند. از یک طرف ، صفحه نمایش Super AMOLED خوب است زیرا روشن و سرزنده است ، از سوی دیگر ، رزولوشن 720p است که بسیار ناامید کننده است. حداقل اسکنر اثر انگشت جای خود را در زیر نمایشگر باز کرد - ویژگی بسیاری از میان رده های گران قیمت دیگر نمی توانند مطابقت داشته باشند.
 
چیپست گوشی - اسنپدراگون 750G - نوع 5G اسنپدراگون 730G است و بر اساس فرایند 8 نانومتری ساخته شده است. این بدان معنی است که باید کارایی عالی داشته باشد ، که همراه با 5000 باتری باید عمر باتری فوق العاده ای را ارائه دهد. سامسونگ شارژ سریع 15 وات را به گلکسی A42 5G وارد کرد و یک آداپتور در جعبه خرده فروشی وجود دارد.
 
در پشت چهار عکاس وجود دارد که در یک مربع صف کشیده شده اند و از نظر بصری کاملاً خوب هستند - کیفیت عکس ها مهم است و نه ظاهر جزیره دوربین.
 
کهکشان A42 5G است که در میان تعداد فزاینده ای از اواسط رنجرز برای ارائه پشتیبانی 5G، اما نام این شرکت به تنهایی آن را می دهد adavantage در برابر اکثر رقبای چینی در بازارهای غرب. مسئله این است که افرادی که در این بازه های قیمت تلفن خریداری می کنند لزوماً اصرار به اتصال 5G ندارند (اگر در وهله اول حتی به چنین شبکه ای دسترسی داشته باشند). این بدان معناست که تلفن باید ثابت کند که کیفیت آن فراتر از مودم پیشرفته است. ما می دانیم که چگونه این وضعیت طی چند روز انجام می شود.
 
 
منبع : gsmarena.com
 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : دو شنبه 1 دی 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی