.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


امسال برای سیستم جدید بدون آینه Canon EOS R اعلام شد ، RF 85mm F2 IS Macro IS STM یک لنز تله فوتو متوسط ​​با سرعت متوسط ​​است که هدف آن عکاسان پرتره و عروسی است. به دنبال سرعت فوق العاده بالا RF 85mm F1.2L USM و حتی نسخه DS کاملاً تخصصی تر برای ارائه نمای متفاوت و نرمتر از پس زمینه های پراکنده ، این جدیدترین مدل f / 2 علاوه بر مجموعه ، از ویژگی های جالب توجهی برخوردار است.

اگرچه عقل متعارف انتخاب یک تله فوتو میان برد با حداقل فوکوس 0.85 متر معمول و بزرگنمایی متوسط ​​0.13 برابر است ، بسیاری از عکاسان ماکرو 100-105 میلی متر را برای استفاده به عنوان لنز پرتره انتخاب می کنند. ترکیب حداقل فوکوس نزدیک نزدیک به اندازه 0.3 متر و بزرگنمایی بالاتر تا 1 برابر (1: 1) با یک ماکرو واقعی ، یک لنز بسیار متنوع را ایجاد می کند. این نه تنها اجازه می دهد عکسهای سر محکم بریده شود بلکه همچنین می توانید عکسهای نزدیک را روی چشمها و لبها یا جواهرات مانند گوشواره یا حلقه های ازدواج قرار دهید - جزئیات کمی که لنزهای معمولی نمی توانند نزدیک شوند.

با استفاده از این مدل جدید ، Canon این مورد را مورد توجه قرار داده و یک لنز پرتره با حداقل فاصله کانونی 0.35 متر و بزرگنمایی حداکثر 0.5x (1: 2) هنوز طراحی کرده است.

علاوه بر تمرکز نزدیک ، لنز دارای یک تثبیت کننده نوری 5 توقف "ترکیبی" است که برای خنثی کردن دامنه حرکات دستی هنگام تمرکز دقیق طراحی شده است. بعلاوه ، کانن ادعا می کند که با تثبیت انتگرال بدنه های EOS R5 و R6 ، این تصحیح را تا 8 توقف باورنکردنی افزایش می دهد.

به عنوان یک طراحی مدرن ، ساختار نوری نسبتاً پیچیده است. این شامل 12 عنصر است که در 11 گروه قرار گرفته اند ، از جمله نوری تثبیت کننده و یک عنصر شیشه ای UD (پراکندگی بسیار کم) برای اصلاح انحراف رنگی. علاوه بر این ، دارای پوشش ضد انعکاسی Super Spectra Canon برای کاهش شعله ور شدن و شبح پردازی و 9 پره دیافراگم با دهانه گرد برای برجسته های دایره ای با ظاهری جذاب تر است.

یک موتور فوکوس از نوع STM با گسترش گروه جلو ، فوکوس خودکار را کنترل می کند. این لنز از فناوری CMOS AF پیکسل دوگانه پشتیبانی می کند و با استفاده از حلقه فوکوس گسترده با روکش لاستیک ، لغو دستی "فوکوس توسط سیم" را فراهم می کند.


مشخصات اصلی:

12 عنصر در 11 گروه
پوشش های Super Spectra
دیافراگم دایره ای نه تیغه ای
نخ فیلتر 67 میلی متر
حداقل فاصله تمرکز: 0.35 متر (1.15 فوت)
بزرگنمایی حداکثر 0.5 برابر (1: 2)
وزن: 500 گرم (1.1 پوند)

کیفیت کلی تصویر لنز:

ما Canon RF85mm F2 Macro IS STM را با دوربین 30 مگاپیکسلی Canon EOS R آزمایش کردیم که اولین بار در این سری است ، اگرچه از آن زمان به بعد با نسبتاً جدید 45 مگاپیکسل EOS R5 به عنوان بالاترین وضوح در مدل بدون آینه کانن غصب شده است. لنز و دوربین بهمراه کیفیت نوری ، بالاتر از RF 50 mm F1.2L USM و RF 28-70 mm F2L USM با همان دوربین 30 مگاپیکسلی Canon EOS R. به یک امتیاز عالی دست یافتند. همانطور که از سری L کانن انتظار دارید ، هر دو از آن لنزها عملکرد عالی با کیفیت نوری بالا هستند.

ما برخی از بهترین لنزهای 85 میلیمتری بهترین تولیدکنندگان دیگر ، چند نمونه گران قیمت f / 1.4 و سیستم عامل Macro G Sony 90mm F2.8 را که آزمایش کرده ایم ، برجسته کرده ایم.

از آنجا که امتیاز DXOMARK از حسگر دوربین ترکیبی و عملکرد لنز گرفته شده است ، وضوح مکانی بالاتر Sony A7R IV و Nikon D850 این ترکیبات لنز و دوربین را ترجیح می دهد. پس از آزمایش Canon EOS R5 با رزولوشن بالاتر 45 مگاپیکسل ، که منطبق تر با Nikon D850 و Sony A7 R IV تا یک درجه است ، انتظار داریم RF 85mm F2 IS STM با یک امتیاز بالاتر در رتبه بندی صعود کند . با این حال ، هنوز هم جالب است که می دانید Canon EOS R و RF 85mm F2 Macro IS STM چقدر با آن مدل ها مقایسه می کند.

RF 85mm F2 Macro IS STM جدید به وضوح از EF 85mm F1.8 USM قدیمی پیشی می گیرد. زمینه های اصلی بهبود در مدل جدید شامل وضوح بالاتر (برای سنسور مشابه 30 مگاپیکسلی) و سطوح کمی پایین تر از انحراف رنگی جانبی و وینتینگ است. انتقال نیز بهبود یافته است. از آزمایشات ما ، اختلاف 1/3 توقف در حداکثر دیافراگم فقط 0.1 ولت کمتر از مدل قدیمی تر است (T2.2 در مقابل T2.1) ، که در استفاده قابل توجه نیست.

در حالی که ما RF 85mm F2 Macro IS STM را با دوربین 30 مگاپیکسلی Canon EOS R تست کردیم ، لنز را در Canon EOS R5 آزمایش خواهیم کرد ، بنابراین وقتی این داده ها در دسترس باشد ، ارزش بررسی عملکرد با ابزار تعاملی رتبه بندی لنز DXOMARK را دارد اینجا.

مقایسه های عمیق:

برای بررسی دقیق تر عملکرد نوری RF 85mm F2 Macro IS STM در Canon EOS R ، ما آن را با لنز محبوب Sony FE 85mm F1.8 مقایسه می کنیم که پیشنهادی مشابه لنز Canon است. اگرچه ما هنوز آن را روی دوربین 24 مگاپیکسلی سونی A7 III آزمایش نکرده ایم ، که گزینه خوبی برای مقایسه است ، اما این لنز را روی سونی A7R IV 60 مگاپیکسلی فعلی آزمایش کرده ایم. با این حال ، به دلیل تعداد پیکسل بسیار بالاتر آن دوربین ، ما از ارائه معمول داده خود منحرف شده و مقایسه آن را برای وضوح در دوربین 36Mp سونی A7R قدیمی تر انتخاب کرده ایم ، زیرا دارای وضوح مکانی مشابه ، هرچند کمی بیشتر است به EOS R

ما برای مقایسه وضوح ، به همان دلایل بالا ، و همچنین Nikon D850 45 مگاپیکسلی فعلی ، و همچنین پارامترهای دیگر ، Tamron SP 85mm F1.8 Di VC USD را در 36Mp قدیمی تر Nikon D800E بررسی خواهیم کرد. شایان ذکر است اگر لنز تامرون تثبیت شده را به عنوان یک نسخه EF نصب کرده اید ، می توان آن را با استفاده از آداپتور پایه Canon EF-EOS R در 30 MP Canon EOS R نصب کرد.

به خاطر داشته باشید که سنسورهای با رزولوشن کمی بالاتر در این دوربین های رقیب ، بر نتایج وضوح تأثیر مثبت می گذارند. با این حال ، با استفاده از ابزار رتبه بندی لنزهای ما ، می توانید این لنزها را برای وضوح موجود در سونی A7R IV و Nikon D850 مقایسه کنید ، تا ببینید تأثیر سنسورها با وضوح مکانی بالاتر بر نتایج چیست. داده ها اهمیتی را که انتخاب دوربین برای نتیجه نهایی قائل است برجسته می کند.

میزان وضوح تصاویر:

با وجود مزیت جزئی لنزهای سازندگان رقیب در سنسورهای با وضوح بالاتر در این مقایسه ، لنز Canon RF 85mm F2 Macro IS STM هنوز از وضوح بسیار بالایی در سطح قاب برخوردار است و این به ویژه در دیافراگم های وسیع بیشتر به چشم می خورد. در دیافراگم f / 2 اولیه در RF 85 mm F2 ، ترکیب Canon در واقع تیزتر از Tamron در Nikon D800E در مرکز است ، هرچند که این لنزهای خاص در نواحی خارجی وضوح بیشتری دارند ، به احتمال زیاد به دلیل برخی از انحنای میدان. تعجب آور نیست که ببینیم ترکیب سونی به وضوح بازتر است ، اما این فقط در مرکز است و عملکرد لبه در واقع کمتر از Canon RF 85mm F2 Macro IS STM در EOS R است.

با هر سه در f / 2 ، اوضاع خیلی متفاوت نیست (همانطور که انتظار دارید) ، اما در f / 2.8 و f / 4 ، تامرون و سونی (در درجه ای کمتر) کمی تیزتر از Canon هستند نقاط در سراسر قاب. اگرچه با توجه به وضوح مکانی کمی بیشتر این دو دوربین ، جای تعجب نیست.

هیچ یک از لنزها میزان آستیگماتیسم قابل توجهی ندارند ، با Canon RF 85mm F2 Macro IS STM و اپتیک سونی کاملاً شبیه به هم هستند. با این وجود ، تامرون به ویژه در کنترل آن موثر است. آنچه تعجب آورتر این است که با وجود سنسور وضوح مکانی مشابه دوربین های سونی و نیکون ، به نظر می رسد تامرون با D800E مطابقت داشته و با وضوح نسبت به دوربین های Canon و Sony از f / 5.6 جلوتر می رود. در همین حال ، وضوح جفت شدن کانن بسیار شبیه به ترکیب سونی است ، که با توجه به اختلاف وضوح سنسورها ، نشان می دهد لنز Canon RF 85mm F2 Macro IS STM به وضوح بیشتر است. مطمئناً پس از آزمایش Canon EOS R5 خواهیم دانست.

انحراف رنگی:

لنزهای با سرعت متوسط ​​مانند این تمایل به انحراف کروماتیک جانبی (LaCA) پایین تر از نمونه های سریع تر دارند ، اما مانند آنها ، در وسیع ترین دیافراگم هنوز معمولاً بالاتر است. مسلماً ، Canon RF 85mm F2 Macro IS STM باید در این مقایسه در صورت باز بودن یک برتری بسیار جزئی نسبت به لنزهای f / 1.8 داشته باشد ، اما به هر حال Canon دارای سطح بسیار پایینی است. در گوشه ای یک جهش جزئی وجود دارد ، اما حتی در حداکثر سرعت 2.5 میکرومتر در گوشه فوقانی (100٪ موقعیت میدانی) است. سونی و تامرون همچنین از نظر انحراف رنگی جانبی به خوبی اصلاح شده اند ، اما نمی توانند با Canon مطابقت داشته باشند. در f / 2 ، هر دو سونی و تامرون در همان موقعیت 4 میکرومتر به اوج خود رسیدند - هنوز هم کم است ، اما وقتی به مشخصات آن در فریم نگاه می کنید ، بسیار چشمگیر است (نگاه کنید به پایین).

هنگام توقف ، آزمایشات نشان می دهد که سونی در واقع کمی بدتر می شود ، اما کانن همچنان سطح بسیار کمی از LaCA را نشان می دهد. ممکن است فقط در لبه های کنتراست بالا در مناطق بیرونی قابل مشاهده باشد ، اما به اندازه کافی کنترل می شود که برای یافتن آن تلاش هماهنگی لازم است.

از همه مهمتر شاید این باشد که لنزها در هنگام متوقف کردن سرعت شلیک سرعت را کاهش می دهند و این لنزهای کانن است که در ابتدا همه ردیابی ها را از بین می برد. مقداری پرتوی خفیف در f / 2.8 باقی مانده است ، اما تا f / 4 تاریکی قابل توجهی وجود ندارد. تامرون بعداً با سرعت متناوب و ناگهانی در f / 5.6 متوقف می شود ، اما گوشه های سونی در واقع هیچ گاه از برخی آثار آن عاری نیستند.

انتقال:

از آزمایشات ما ، Canon RF 85mm F2 Macro IS STM یک لنز انتقال بالا است ، اندازه گیری شده در T2.2 (فقط -0.2 EV کمتر از مقدار دیافراگم محاسبه شده). این فقط -0.1 EV کمتر از Tamron SP 85mm F1.8 Di VC USD است ، که به احتمال زیاد در استفاده معمول مورد توجه قرار نمی گیرد. Sony FE 85mm F1.8 در T2.0 کمی سریعتر (یا روشن تر) است ، اما سرعت آن فقط +0.2 EV سریعتر از Canon است. بدیهی است که کانن کارآمدترین انتقال از این سه را دارد ، اما در این سطح از نظر سرعت یا روشنایی لنز چیز زیادی وجود ندارد.


نتیجه:

پس از معرفی مدلهای فوق سریع و تا حدودی باطنی RF 85 mm F1.2L برای سیستم جدید EOS R کانن ، Canon RF 85mm F2 Macro IS STM با قیمت متوسط ​​و جمع و جورتر احتمالاً باعث جلب بیشتر بدخواهان سری L اولیه خواهد شد که هزینه و وزن را به عنوان موانع ورود ذکر کرد. لنز جدید به عنوان معادل پایه RF نسخه بسیار مورد توجه EF 85mm F1.8 دارای مزایای جالب توجهی مانند تثبیت کننده و فوکوس نزدیک است. هر دو ویژگی مورد توجه عکاسان عروسی قرار می گیرند ، اما کیفیت نوری بسیار بالایی است که باعث می شود این لنز خاص برجسته شود و جایگاه خود را به عنوان جایگزین واقعی نسخه قدیمی EF بدست آورد.

مسلماً نکاتی وجود دارد که ممکن است خریداران بالقوه را متوقف کند ، مانند حداکثر دیافراگم با سرعت کم ، امتداد بشکه جلو و استفاده از STM با سرعت معمول USM ، اما تعداد کمی می توانند انکار کنند که این لنز جایگزینی جذاب برای آنهایی است که هزینه بالایی دارند.

 

 

منبع : dxomark.com

 

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : کرمانی
ت : دو شنبه 11 اسفند 1399
.


HP LaserJet Pro M12w با جزئیات بیشتر

HP LaserJet Pro M12w جمع و جور در ابعاد کوچک اما از نظر عملکرد بزرگ است. کوچکترین چاپگر لیزری بی سیم HP به گونه ای طراحی شده است که بارها و بارها چاپ حرفه ای و با کیفیت را ارائه می دهد.

چاپ سریع و آسان

HP LaserJet Pro M12w از آخرین تکنولوژی چاپ HP برای افزایش کیفیت و تولید استفاده می کند. با سرعت چاپ تا 18 صفحه در دقیقه ، HP LaserJet Pro M12w برای استفاده در دفاتر کوچک و یا خانه مناسب است. چاپگر مونو به حداکثر 5 کاربر امکان اتصال و استفاده از چاپگر را می دهد و آن را به یک راه حل ایده آل برای انجام کارهای ساده محل کار بدون مشکل تبدیل می کند.

HP LaserJet Pro M12w که به یک کارتریج مقدماتی تونر LaserJet مجهز شده است ، می تواند مستقیماً از جعبه استفاده شود ، به این معنی که هیچ وقت برای تنظیم آن تلف نمی شود.
چاپ با کیفیت بالا

HP LaserJet Pro M12w همراه با کارتریج های تونر HP متن سیاه و واضح و تصاویر واضحی را برای یک پایان کاملاً حرفه ای ارائه می دهد. علاوه بر این ، جدیدترین فناوری چاپ HP به شما کمک می کند تا لکه ها یا لکه هایی ظاهر نشود ، که برای این اسناد مهم تجاری بسیار مهم است.
چاپ موبایل ساده شد

با استفاده از برنامه HP ePrint و Apple AirPrint ، کاربران می توانند اسناد را به راحتی از دستگاه های تلفن همراه خود برای سهولت استفاده ، قابلیت اطمینان و خدمات سریع چاپ کنند.

با داشتن پورت USB روی صفحه ، به علاوه چاپ ایمیل و WiFi فعال ، کاربران می توانند تقریباً از هر دستگاهی در دفتر کار چاپ کنند. آخرین نرم افزار HP همچنین به کاربران امکان می دهد اسناد را از طریق شبکه بی سیم به اشتراک بگذارند.
چاپگری عالی که فضا در آن محدود است

اگر کمبود جا دارید ، HP LaserJet Pro M12w برای شما مناسب است. طراحی جمع و جور و سبک آن به این معنی است که می تواند در فضاهای تنگ و بدون تضعیف کیفیت جای بگیرد.
چاپ مقرون به صرفه

در این چاپگر سرمایه گذاری کنید و از ارزش بسیار خوبی برخوردار خواهید شد. کارتریج ها بیشتر از بقیه در بازار دوام دارند و نگهداری کمتری مورد نیاز است ، در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می شود.

 

منبع :printerland.co.uk

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : کرمانی
ت : پنج شنبه 7 اسفند 1399
.


با HP Printer LaserJet P2035 سیاه و سفید بهره وری را افزایش دهید و ارزش بالایی کسب کنید.

از سرعت چاپ سریع تا 30 ppm لذت ببرید و با استفاده از فناوری Instant-on یک صفحه اول سریع را از حالت کم مصرف خارج کنید.

با استفاده از پورت USB یا موازی به راحتی چاپگر خود را به رایانه متصل کنید.

انواع اسناد اداری تقریباً با هر طول را با یک سینی ورودی 250 برگ چاپ کنید. سینی چند منظوره 50 برگه از انواع رسانه های چاپی پشتیبانی می کند.

پرونده های پیچیده را به سرعت با پردازنده 266 مگاهرتز و حافظه 16 مگابایت پردازش کنید.

با این چاپگر جمع و جور راحت به نتایج چشمگیر و با کیفیت حرفه ای برسید.

به لطف HP FastRes 1200 که کیفیت خروجی م 1200ثر 1200 dpi را فراهم می کند ، اسناد با کیفیت حرفه ای را با متن واضح و تصاویر واضح چاپ کنید.


خصوصیات پرینتر HP Printer LaserJet P2035

طراحی جمع و جور این چاپگر زیبا و کم مصرف باعث می شود که به راحتی در یک قسمت کوچک از دسکتاپ قرار بگیرد.

با استفاده از حالت بی صدا و بی نظیر چاپگر ، نویز عملکرد را کاهش دهید.

کارتریج قابل چاپ پرینتر لیزر جت HP در همه برای تأمین نیازهای شما ، بهینه سازی کیفیت چاپ و ارائه ارزش عالی طراحی شده است.

تنظیم ، استفاده و نگهداری بسیار آسان است.

هوش تعاملی تعبیه شده در کارتریج چاپ HP اصلی ، کیفیت چاپ را بهینه می کند و در صورت کمبود هشدارها ، هشدارهایی را فراهم می کند و مدیریت را ساده می کند.

دسترسی یک درب به کارتریج چاپی HP Printer LaserJet P2035 با نصب آسان به معنی نصب و تعویض ساده و راحت است.

با استفاده از صفحه کنترل ساده LED عملکردهای چاپگر را به راحتی پیمایش کنید.

برای کاهش نویز عملکرد چاپگر ، حالت آرام را انتخاب کنید

طیف وسیعی از اندازه رسانه ها از جمله کارت ها و فرم های نسخه دار را به راحتی چاپ کنید

 

 

منبع :techcorner.ly



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : کرمانی
ت : یک شنبه 3 اسفند 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی