.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار برخی از عناوین شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) برروی فروشگاه استیم بودیم. این شرکت اخیرا مجموعه‌ای جدید از عناوین خود شامل Dead Space 3 و Titanfall 2 را نیز برروی پلتفرم شرکت ولو (Valve) عرضه کرده است.


کاربران رایانه‌های شخصی که خرید از فروشگاه استیم را به دیگر فروشگاه‌های موجود ترجیح می‌دهند، می‌توانند از این پس سه بازی The Sims 4، Dead Space 3 و Titanfall 2 را از طریق این پلتفرم تهیه کرده و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرید.

با اضافه شدن سومین نسخه از سری Dead Space به فروشگاه استیم، شما می‌توانید تمامی عناوین عرضه شده از این سری را از طریق این فروشگاه خریداری کرده و به تجربه‌ی این سری ترسناک و محبوب بپردازید. با این حال، دو نسخه‌ی اول سری Sims و نسخه‌ی اول بازی تیراندازی و آنلاین Titanfall در حال حاضر برروی فروشگاه استیم در دسترس نیستند.

علاوه بر سه سری یاد شده، شرکت الکترونیک آرتس سه بازی Need for Speed Most Wanted، Need for Speed Payback و A Way Out را پیش از این برروی فروشگاه استیم عرضه کرده بود. تمامی عناوین شرکت الکترونیک آرتس در حال حاضر با تخفیف‌های قابل توجهی برروی فروشگاه استیم عرضه شده‌اند. البته باید به این نکته توجه کنید که برای تجربه‌ی این بازی‌ها به یک حساب کاربری شرکت الکترونیک آرتس نیاز خواهید داشت.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این حرکت شرکت الکترونیک آرتس می‌تواند آمار کاربران بازی‌های آنلاینی همچون Titanfall 2 را افزایش دهد یا خیر.

 

منبع : گیمفا 



:: برچسب‌ها: Titanfall 2 , استیم , لکترونیک آرتس ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : کرمانی
ت : جمعه 30 خرداد 1399
.

تصاویر جدید Mi Band 5 شیائومی منتشر شدند

 

به تازگی، شرکت شیائومی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo، یک پوستر از این دستبند مخصوص فیتنس و سلامتی را در چهار رنگی که قرار است در زمان عرضه برای این دستبند هوشمند در نظر گرفته شود، منتشر کرده است. این رنگ‌ها شامل سبز، قرمز، زرد و مشکی است. از لحاظ طراحی، این دستبند هوشمند کاملا شبیه به مدل قبلی خود، Mi Band 4 است و دارای یک دکمه خانه در قسمت پایین پنل آن است. پست اخیر شرکت شیائومی همچنین مشخص کرده است که مراسم رونمایی از این دستبند هوشمند، قرار است در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار شود.

تصاویر جدید Mi Band 5

تصاویر جدید Mi Band 5 شیائومی منتشر شدند


شایعه دیگری که درباره Mi Band 5 به گوش رسیده، این است که این دستبند هوشمند قابلیت سازگار شدن با دوربین گوشی‌های هوشمند را دارد. این بدان معنا است که Mi Band 5 به عنوان یک کنترل از راه دور برای دوربین گوشی‌های هوشمند عمل خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود این دستبند هوشمند پنج فعالیت یوگا، پارالل، زیربغل قایقی، دوچرخه‌سواری ثابت و طناب‌بازی را پیگیری کند و میزان کالری مصرف شده توسط کاربر را به وی نشان دهد. نسخه‌های بین‌المللی این دستبند‌های هوشمند برای اولین بار از دستیار صوتی هوشمند آمازون یعنی الکسا پشتیبانی خواهند کرد.

منبع خبرنگارن جوان



:: برچسب‌ها: گجت ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : کرمانی
ت : سه شنبه 20 خرداد 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی