.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

کیفیت تصویر خیره کننده از اتصال مدرن با Wi-Fi داخلی برای به اشتراک گذاری عکس فوری و کنترل دوربین از راه دور و GPS داخلی با نقشه برداری برای برچسب گذاری جغرافیایی و ردیابی ماجراهای شما برخوردار است. یک من


سنسور CMOS با فرمت DX 24MP بدون فیلتر کم گذر نوری
سیستم AF 39 نقطه ای با ردیابی سه بعدی و اندازه گیری ماتریس سه بعدی II
5 فریم در ثانیه عکسبرداری مداوم
ISO 100 - 12800 (قابل ارتقا تا 25600)
5 فریم در ثانیه عکسبرداری مداوم ISO 100 - 12800 (قابل ارتقا تا 25600).

جزییات فنی Nikon D5300 kit 18-140

مارک نیکون
سازنده Nikon Corporation، Nikon Corporation Shinagawa Intercity Tower C، 2-15-3، Konan، Minato-Ku، Tokyo 106-6290 Japan
مدل 13303
ابعاد محصول 12.5 7. 7.59 9. 9.8 سانتی متر 480.81 گرم
باتری 1 باتری یون لیتیوم مورد نیاز است. (مشمول)
شماره مدل شماره 13303
نصب سخت افزار دوربین SLR دیجیتال Nikon D5300 24.2 MP CMOS با لنز بزرگنمایی 18-140mm f / 3.5-5.6G ED VR AF-S DX NIKKOR (سیاه)
صفحه نمایش ایستاده اندازه 3.2 اینچ
نوع تصویر پشتیبانی شده RAW، JPEG
دارای تثبیت کننده تصویر بله
بزرگنمایی نوری 7 x
حداکثر وضوح تصویر 24.2 مگاپیکسل
حداکثر وضوح عمودی 4000 پیکسل
حداکثر سرعت شاتر 1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه
حداقل فاصله کانونی 18 میلی متر
باتری ها شامل بله
باتری مورد نیاز است بله
سرعت شلیک مداوم 5
نوع اتصال دهنده Wi-Fi
Form Factor DSLR
بزرگنمایی نوع لنز
حاوی مطالب مایع شماره
شامل باتری قابل شارژ است
دارای تایمر خودکار بله
شامل آداپتور برق AC شماره
کنترل از راه دور شامل می شود؟ نه
شامل شماره حافظه خارجی است
شرکت سازنده نیکون
وارد شده توسط Nikon India PVT.LTD. شماره طرح: 71 ، بخش 32 ، منطقه نهادی ، Gurgaon-122001 ، هاریانا ، هند. شماره تلفن: 1800-12-7346
وزن مورد 481 گرم

 

منبع :amazon.in



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : کرمانی
ت : پنج شنبه 23 بهمن 1399
.

 

 

 

 

رویول از نظر فنی اولین شرکتی است که گوشی تاشو را به بازار عرضه کرده و طی دو سال گذشته محصولات بیشتری را معرفی کرده است. اکنون زمان تکرار سوم سری Royole Flexpai است و این گوشی با مشخصات و تصاویر در TENAA ظاهر شده است.

 

پیش از این ، Flexpai تنظیمات دوربین عمودی را در یکی از انتها داشت ، اما اکنون تصاویر یک دوربین مربع با دو تیرانداز را نشان می دهد. علاوه بر این ، یک بریدگی به همان شکل در گوشه مقابل وجود دارد که اجازه می دهد تا برآمدگی دوربین قرار بگیرد و پانل های عقب گوشی کاملاً بسته شوند.

 

 

با دقت بیشتر به تصاویر ، هیچ دوربین جلویی قابل رویتی وجود ندارد ، به این معنی که سلفی یا راه حل زیر صفحه وجود ندارد. تنظیمات اصلی فقط دارای دو لنز است که از چهار در Flexpai 2 تنزل یافته است ، به این معنی که این گوشی جدید به جای اینکه یک جانشین کامل باشد ، ممکن است به عنوان نسخه Lite یا mini وارد بازار شود.

 

در سایر مشخصات ، تلفن رویول دارای صفحه نمایش باز نشده 7.2 اینچی ، حداقل شارژ باتری 3360 میلی آمپری ، رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال 5G است. ابعاد این دستگاه 147.1 13 138.8 7 7 میلی متر است ، به این معنی که به خوبی می تواند یک فلکس اسپای کوچکتر و مقرون به صرفه باشد که امیدوارم از چین فرار کند.

 

منبع :gsmarena.com

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : کرمانی
ت : دو شنبه 13 بهمن 1399
.

 

 

 

 

 محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، از برگزاری هشتمین  مرحله  آزمون سراسري هماهنگ

 

 هشتمین   مرحله هماهنگ با حضور 478  نفر، چهارمین  مرحله صنعت ساختمان با حضور 422 نفر، چهارمین  مرحله تفاهم نامه با حضور 57 نفر در حوزه های مراکز تابعه ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  استان قزوین   در روز پنج شنبه 2بهمن ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان قزوین ؛ صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده از برگزاری و اجرای ازمون در مرکز خواهران قزوین بازدید کرد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گفت : آزمون امروز هشتمین مرحله هماهنگ، چهارمین  مرحله صنعت ساختمان  وچهارمین  مرحله تفاهم نامه می باشد .

 

وی اظهار داشت : در هشتمین مرحله هماهنگ 478  نفر در 10 حوزه آزمونی، در 1 شیفت و 25 حرفه آزمونی شرکت نموده اند. كه از اين تعداد  231 نفر مرد و 247 نفر زن هستند.

درچهارمین  مرحله  آزمون سراسري صنعت ساختمان، 422 نفر در 6 حوزه آزمونی، در 1 شیفت و 14 حرفه آزمونی شرکت نموده اند. كه از اين تعداد  151 نفر باسواد و 271 نفر بیسواد هستند. در چهارمین  مرحله تفاهم نامه

57 نفر در 5 حوزه آزمونی، در 1 شیفت و 1 حرفه آزمونی شرکت نموده اند. كه از اين تعداد  45 نفر بیسواد و 12 نفر باسواد هستند. همگی شرکت کنندگان زن می باشند.

 

 مددی خاطر نشان کرد :آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

 

منبع:ghazvintvto.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : پنج شنبه 9 بهمن 1399
.

 

 

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ؛ محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای به همراه رئیس آموزش و،پزوهش و برنامه ریزی و رئیس موسسات کارآموزی آزادو رئیس مرکز محمدیه  در جلسه شورای راهبردی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه کار حضور داشتند.

 

مددی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری  جلسه ،تشکیل این جلسه را برای عملیاتی نمودن تفاهم نامه همکاری فی مابین عنوان کرد و گفت : ما درصدد هستیم تا از ظرفیت هردو مجموعه جهت آموزشها از طریق حضوری و غیر حضوری بهره ببریم.

 

وی خاطرنشان کرد: تاثیر شیوع کرونا در عملکرد آموزشی این اداره کل بسیار کم بوده است و مراکز آموزشی ،آموزش های مجازی خود را کماکان انجام میدهند .در مرکز محمدیه آموزش ها ی نوین از طریق تولید محتوا آنلاین و آفلاین اجرا می گردد .

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای   اظهار داشت :در صنایع هم امسال با توجه به شرایط بسیار خوب عمل شده است  و 14 مجوز جوار کارگاهی  صادر گردیده تا از ظرفیتهای آموزشی استان در بهره وری صنایع استفاده شود .

 

دکتر اسدی رئیس دانشگاه عالی کار با تاکید بر موثر بودن آموزشهای فنی و حرفه ای در مجموعه و تقدیر از رئیس مرکز محمدیه بخاطر ارتباط مستمر و پیگیر عنوان کرد : این دانشگاه با ظرفیت کارگاهی ، سایت های آزمون و کتابخانه الکترونیک جهت افزایش دانش و مهارت کا رآموزان و مربیان آمادگی همکاری رادارد

 

در پایان مدیرکل و هیئت همراه از کارگاههای آموزش و سایت آزمون و برگزاری آزمون انلاین بازدید کردند   

 

منبع :ghazvintvto.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : پنج شنبه 9 بهمن 1399
.
 
 
 
 
 
اولین ساعت هوشمند OnePlus تایید شده است که در ابتدای امسال اعلام خواهد شد و در حال حاضر ، ما فقط می دانیم که یک طراحی کلاسیک گرد را به کار خواهد گرفت .
 
 
 
 
و جدیدترین نشتی ، اگر بتوانیم آن را چنین بنامیم ، نشان می دهد که این دستگاه به زودی واقعی اعلام می شود. لیستی از BIS هند (دفتر استاندارد هند) نشان می دهد که ساعت هوشمند OnePlus دارای گواهی شده است و با توجه به شماره مدل در دو نوع مختلف ارائه خواهد شد - W501GB و W301GB . ما گمان می کنیم که این دو نسخه با نسخه فقط Wi-Fi و یک مدل LTE مطابقت دارند.
 
متأسفانه ، این لیست چیزی غیر از این را نشان نمی دهد و وان پلاس توانسته است درپوش محکم پوشیدنی های هوشمند را حفظ کند.
 
منبع :gsmarena.com
 


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : یک شنبه 5 بهمن 1399
.

 


موتورولا قرار است در 26 ژانویه بسته بندی Edge S Snapdragon 870 خود را معرفی کند . درست پیش از اعلام هفته آینده ، تصاویر زنده از دستگاه در Weibo ظاهر شد ، در حالی که یک آزمایش رسمی AnTuTu که توسط GM تلفن همراه Lenovo China از چن جین به اشتراک گذاشته شده است ، به ما ایده ای در مورد عملکرد چیپ ست جدید می دهد.

این تصاویر یک صفحه نمایش بلند با بریدگی سوراخ های دوگانه را نشان می دهد و جالب اینکه دستگاه به عنوان Motorola Edge + شناخته شده است که پرچمدار سال گذشته Moto بود. می توانیم در پشت خانه ها یک برش دوربین مربع با چهار ماژول با عنوان یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مشاهده کنیم.

در مرحله بعدی کارت امتیازی AnTuTu گوشی وجود دارد که امتیاز 679،860 امتیازی را نشان می دهد. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک دستگاه نمونه اولیه است اما با این وجود این اعداد بسیار چشمگیر هستند.

یک مقایسه سریع با تابلوی امتیازات AnTuTu December نشان می دهد که Moto Edge S از گوشی های مجهز به Snapdragon 865 مانند سری Mi 10 Ultra و iQOO 5 شیائومی جلوتر خواهد بود . Edge S در آزمون پردازنده 189،694 ، در واحد GPU 290،268 ، در آزمون حافظه 103،322 و در معیار UX 96،576 مدیریت کرد.

 

منبع :gsmarena.com

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : پنج شنبه 2 بهمن 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی